Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były dla Ciebie jak najlepsze, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami zdarza się, że produkt Ci nie odpowiada i musisz go wymienić, zwrócić lub reklamować.
Możesz wymienić, zwrócić lub zareklamować swoje zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Przed zwrotem paczki do naszego magazynu MUSISZ wypełnić Formularz online.
Wszelkie instrukcje, w tym adres do zwrotu paczki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli masz problem z wypełnieniem formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE
1. Zwracany produkt musi być w takim stanie, w jakim go otrzymałeś.
2. Produkt musi zostać zwrócony w stanie nienoszonym i niepranym w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi powiązanymi metkami. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmowy takiego zwrotu zgodnie z naszymi warunkami handlowymi.
3. Ze względów higienicznych i zdrowotnych ogranicza się zwrot następujących produktów:
- Nie przyjmujemy zwrotów kolczyków
- Kostium kąpielowy można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna nie została usunięta.
- Buty można zakładać wyłącznie w pomieszczeniach
Możesz wybrać:
1. Wymień produkt
2. Zwrot pieniędzy
1. WYMIANA
W przypadku, gdy otrzymany produkt nie odpowiada Twojemu rozmiaru, masz możliwość wymiany produktu na większy/mniejszy rozmiar lub na inny artykuł z naszej strony internetowej www.fenzy.pl
Produkt, który chcesz wymienić, możesz zwrócić najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeśli chcesz wymienić produkt, wypełnij formularz online i wpisz, który produkt chcesz otrzymać w zamian.
Wszelkie instrukcje, w tym adres do zwrotu paczki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail lub nie musisz wypełniać formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE
MUSISZ wydrukować podsumowanie formularza online, które otrzymasz w wiadomości e-mail i dołączyć je do przesyłki. W przypadku braku załączonego formularza zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zwrotu do 60 dni.
Wymiana zostanie wysłana, gdy tylko otrzymamy i sprawdzimy Twoją paczkę w naszym głównym magazynie w Słowenii.
Możesz przeczytać więcej o w ogólnych warunkach.
2. REKLAMACJA
Jeśli otrzymałeś zły lub uszkodzony produkt, przepraszamy. Rozpatrzymy Twoją skargę tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub brudny przedmiot, wypełnij formularz online.
Wskaż, który produkt jest uszkodzony w formularzu internetowym wybierając jako przyczynę zwrotu „Produkt uszkodzony/brudny".
Wszelkie instrukcje, w tym adres do zwrotu paczki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail lub nie musisz wypełniać formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
3. ZWROT
Jeśli Twoje zamówienie nie odpowiada, możesz je zwrócić i wybrać opcję zwrotu pieniędzy.
PRZED wysłaniem paczki MUSISZ wypełnić formularz online. Wprowadź dokładne informacje o swoim koncie IBAN i właścicielu konta w formularzu online.
Wszystkie instrukcje, w tym adres do zwrotu przesyłki, otrzymasz na swój adres e-mail po wypełnieniu formularza online. Jeśli nie otrzymasz e-maila lub nie musisz wypełniać formularza online, skontaktuj się z nami pod adresem: info@fenzy.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE
MUSISZ wydrukować podsumowanie formularza online, które otrzymasz w wiadomości e-mail i dołączyć je do przesyłki. W przypadku braku formularza w przesyłce zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zwrotu do 60 dni.
WAŻNY:
Możesz zwrócić paczkę za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Niestety NIE pokrywamy kosztów wysyłki Twojego zamówienia, dlatego radzimy wybrać najtańszą opcję dostawy z opcją śledzenia przesyłki.
NIE przyjmujemy przesyłek wysyłanych na nasz koszt.
Nie wybieraj usługi bez śledzenia i zachowaj dowód z numerem śledzenia przesyłki, dopóki nie zwrócimy Ci ceny zakupu.
Zwrócimy cenę zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do naszego głównego magazynu.
Wprowadź dokładny numer konta IBAN (patrz przykład IBAN poniżej) oraz informacje o posiadaczu rachunku (imię, nazwisko i adres posiadacza rachunku IBAN) w formularzu online.
W przypadku błędnego IBAN proces zwrotu może się wydłużyć do 60 dni.

Koszt transakcji bankowej w przypadku zwrotu kosztów pokrywa Inteko d.o.o. i jest on dla Państwa bezpłatny
Jeśli podasz nam nieprawidłowy numer IBAN, klient zostanie obciążony kosztami ponownej transakcji (23 PLN) przy ponownym przelewie. Dziękuję za zrozumienie.
Możesz przeczytać więcej o naszych warunkach w ogólnych warunkach