Podstawowa spersonalizowana komunikacja

Dzięki spersonalizowanej komunikacji podstawowej (e-mail, SMS, rozmowy telefoniczne, poczta, powiadomienia przez przeglądarkę, informacje na stronie, portale społecznościowe) na podstawie wcześniejszych interakcji staramy się przedstawiać Ci ważne oferty, rabaty i inne treści, które może cię zainteresować. W tym celu wykorzystujemy następujące dane:

  • dane demograficzne (płeć, data urodzenia lub wiek, adres),
  • historia zakupów (zakupione pozycje, czas zakupu, liczba zakupów),
  • proste przetwarzanie zachowań na stronach Fenzy-Inteko (wyświetlanie produktów lub treści, które mogą powodować wysyłanie spersonalizowanych wiadomości) bez wykorzystywania tych danych do tworzenia profili użytkowników,
  • Twoje reakcje (otwórz wiadomość, kliknij linki, kup) na różne wiadomości, które Ci wysyłamy.

Robiąc to, nie używamy żadnych profili półautomatycznych ani automatycznych, a jedynie dla określonych wiadomości wybieramy odpowiednie grupy odbiorców. W ten sposób nigdy nie angażujemy się w dane osób, ale zajmujemy się ogólnym przetwarzaniem większych grup. Na podstawie tych informacji otrzymywane od nas wiadomości zależą od:

  • jakie produkty i treści zostaną Ci zaprezentowane (np. nowe kolekcje odzieży itp.), aby były dla Ciebie jak najbardziej interesujące,
  • jakie oferty otrzymasz (klienci z największą liczbą lub częstotliwością zakupów w Fenzy-Inteko otrzymują lepsze oferty),
  • jak często i przez jakie kanały komunikacji będą przesyłane wiadomości.

Klient może w każdej chwili przerwać tę komunikację poprzez link subskrypcji w otrzymanych wiadomościach lub pisząc wniosek na adres e-mail info@fenzy.pl